close

“It is I, Quan Yin.

是我,我是觀音.

 

I am here because it is my desire to connect. I am opening myself more to all of you who wish to connect with me. I am not in a far off place. I am right here with you now. Just as much as you are seeking the higher realms, I am seeking to be grounded, grounded the physical. And I need your help.

我在這裡是因為我對連結有著渴望.對於渴望跟我做連結的你們所有的人,我更加開放我自己.我不是在一個遙遠的地方.現在我在這裡跟你同在.就像你尋求更高國度一樣,我尋求著地,根植在物質面.還有我需要你們的幫助.

 

I need you as much as you need me, because we are seeking experiences, and we are seeking a shift in how we have experienced reality. There will come a time, believe it or not, when you will miss density. You will miss polarity. You will become nostalgic for the times when there was quite a bit of chaos on planet Earth, because one thing all beings have in common is that we desire experience.

我需要你就像你需要我的程度一樣.因為我們尋求體驗,我們尋求如何體驗實相的轉換.不管你相信與否,將來會有個時間會到來,那時你將不會有密度.你將不會有二元性.到時你對地球充滿混亂的日子會很懷念,原因是一切的存有的共通點就是我們都渴望體驗.

 

And your experience will become different. So cherish the experiences that you are having now as best you can. Cherish them because they are fleeting. You cannot and will not remain as dense and physical and polarized as you are. You think of all of those things as lower, or less than, but they are not. They are experiences, and I suggest that you savor them.

到時你的經歷將會變得很不同.所以盡量珍惜你現在正在經歷的體驗.珍惜它們,因為它們稍縱即逝.你不可能,也將不會維持跟你現在這種稠密的,物質的,和二元分化的狀態.你認為所有這些都是較低或是較少的,然而它們並不是.它們是體驗,我建議你細細品嘗他們.

 

Get it all in while you can. Be joyous at the differences that exist between you and others. Celebrate your individuality. There is much to be gained from a dense, physical experience. Otherwise it would not exist. So don’t see yourselves as less than because you are having the experiences that you are, and continue to look for opportunities to enjoy the reality that you are in.

當你可以做到時,讓所有的都包括進來.對於存在於你跟他人之間的不同感到愉悅.慶祝你的獨特性.從稠密,物質的體驗中可以獲得許多.否則它不會存在.所以不要視你自己是較不足的,因為你正擁有你現在該有的體驗,還有你繼續去尋找去享受你所處實相的機會.

 

Enjoy your limitations because they force you to be creative. Enjoy your separation because it creates a longing to connect with others. Celebrate your dense, physical bodies, because they give you opportunities to feel more grounded. Enjoy it all. You created it, and it is up to you to enjoy it.

享受你的限制性,因為它會強迫你變得有創意.享受分離,因為它會創造出跟他人連結的渴望.讚揚你稠密,物質的身體,因為它給你更感覺到根植大地的機會.享受這一切.你創造了它,還有是由你決定是否去享受它.

 

I am Quan Yin, and I hold you in my heart.”

我是觀音,我擁你在我心中.

譯者:向光之羽

http://danielscranton.com/donate

arrow
arrow
    文章標籤
    觀音
    全站熱搜

    向光之羽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()